عین..شین..قاف..من ...چی شدی..؟؟؟!!

عین..شین..قاف..من ...چی شدی..؟؟؟!!
خدا..!!!؟؟؟خیلی باهات حرف دارم...خدا من..!!عاشق شدم..!!؟ 
قالب وبلاگ

 

بخدا خسته ام..بخدا ديگه واقعا دارم کم ميارم...بخدا ديگه نميکشم...

بخدا اگ ميتونستم خودمو خلاص ميکردم اما نه اين دنيامو دارم نه اون دنيامو....

که حداقل بگم ميرم اون دنيا راحت ميشم....

خدا چرا اين همه عذابو سر من نازل کردي..؟؟؟خدا من يعني اينهمه کثيفمو گناهکار.؟؟؟

خدا دارم رواني ميشم...خدا دستمو بگير..

خدا من گناهم چي بود که عاشق شدمو الانم مثل خر توش موندم...؟؟؟

خدا چرا از دلم نميره.؟؟؟خدا چرا نميتونم تمومش کنمو بگم گوره بابايه هرچي عشقو دوست داشتن کرده....

خدا اين همه چيزي که فقط خودم ميدونمو خودتو خودشو چطوري تحمل کنم..؟؟؟؟

خدا نجاتمبده...خدا به خودت قسم فراموش نميشه...خدا داره ميشه يکسال...

خدا چطوري بي تفاوتو خونسرد از کناره اينهمه اتفاقاتي که دورو برم گذشت بگذرمو بگم بيخيال..!!!

خدا منم يکي مثل بقيه بنده هاتم...خدا چرا منو نميخوايببيني..؟؟؟؟

خدا نميخوامش اگه دوروزه ديگه  باز از دستش ميدم..نزار بيشتر ازين دوستش داشته باشم..ولي اگه

ماله من ميشه و بايد صبر کنم پس 

قويم کن..نزار اينقدر بيتابي کنم...نزار با عکسش فقط زار بزنم...نزار اينهمه دلم براش تنگ بشه..

نزار اينطوي بمونم...نزار تو تنهايام بميرم...نزار هميشه مريم بمونو تنهاييشو اشکاي روونش...

نزار مريم بمونه وفقط عکس مسعود...

کمکم کن که ديگه حتي ناي نوشتنم ندارم...

ناي حرف زدنم ندارم...

اره درسته زندگي بالا پايين داره اما نه ديگه مثل زندگيه من که هميشه همواربوده...

ديگه حتي سراغه وبمم نمياد...

سعي ميکنه با سردي و بيتفاوتي مثلا منو از خودش دورتر کنه اما نميدونه منو داره بيشتر به خودش

حريصترميکنه....هيچ کدوم ازينارو نميدونه...هيچي از دل من نميدونه..فکرميکنه چون هميشه جوابم 

سکوت ياگريه است ديگه همه چي اوکي... نميدونه که دارم داغون ميشم...دارم له ميشم...

نميدونه که چقدر دلم ميخوادش...نميدونم که دارم پر پر ميزنم واسه اينکه فقط بهش بگم

دوستت دارم عزيزم اونم قدر بزرگي خدا...

چرا قولشوقبول کردم..؟؟؟؟چرا قسمشو قبول کردم..؟؟ چرا اون وقت که ازم قول گرفت ومن بهش

گفتم مننميتونم مسعود...چرا بيشتر اصرار نکردم..؟؟؟؟چرا نگفتم....چراديگه نميتونم مثل فاطي و

خيليايه ديگه دوباره لباشوببوسم..؟؟دوباره بغلش کنم..؟؟؟؟چرا..؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ولي کاش ميشد ازش دل بريد...کاش ميشد....

زندگي..!!!!!

داري باهام بد ميکني...اينو  يادت باشه فقط...

 

 



نظرات شما عزیزان:

فاطي جون
ساعت6:05---7 مهر 1390
سلام گلم شرمنده دير اومدم ولي خب خودت ميدوني سرم شلوغه ودرس ومدرسه ...بميرم آجي دركت ميكنم چون چنين روزايي روكشيدم ولي الانم ميدونم گناهه ولي بهش فكرميكنم...آجي راس ميگي خيلي سخته ميدوني چيه اوني كه ميگم مثل عشق تو اسمش مسعود بود ...ولي خب قسمت همديگه نبوديم حالاهم محسنم هزار برار اون خوبي داره وميدونم خدا نتيجه صبرم محسنو بهم داد ...آجي دعا ميكنم زودتر مشكلت حل بشه توهم زياد بهش فكرنكن سخته ولي شدني ...اوكي عصيصم؟؟؟
پاسخ:ممنون اجی کوچولو که همیشه بهم سر میزنی..چشم عزیزم سعی میکنم..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:, ] [ 3:24 ] [ مریمی ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

فقط به حرف دلم گوش کن..!!!!؟؟؟
نويسندگان
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 221
بازدید کل : 2675
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




فروش بک لینکطراحی سایت

جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ