عین..شین..قاف..من ...چی شدی..؟؟؟!!

عین..شین..قاف..من ...چی شدی..؟؟؟!!
خدا..!!!؟؟؟خیلی باهات حرف دارم...خدا من..!!عاشق شدم..!!؟ 
قالب وبلاگ

زن یعنی نـاز ،مرد یعنی نیــاز

مرد یعنی باید ، زن یعنی شاید

مرد یعنی آری، زن یعنی گاهی

مرد یعنی حتما ، زن یعنی هرگز

مرد یعنی اصرار ، زن یعنی انکار

مرد یعنی بودن ، زن یعنی فنا

مرد یعنی دیدن ، زن یعنی چشم فرو بستن

مرد یعنی شرافت،زن یعنی نجابت

مرد یعنی من،زن یعنی ما

مرد یعنی اکنون،زن یعنی فردا

مرد یعنی ساختن،زن یعنی سوختن

مرد یعنی شوهر ،زن یعنی همسر

مرد یعنی خشونت ،زن یعنی لطافت

مرد یعنی غیرت ، زن یعنی عزت

اینگونه زندگی میکنیم در عین تفاوت ، تناسب و تکامل که شاید مکمل هم باشیم



نظرات شما عزیزان:

stoon
ساعت8:33---6 تير 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 6 تير 1390برچسب:, ] [ 2:15 ] [ مریمی ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

فقط به حرف دلم گوش کن..!!!!؟؟؟
نويسندگان
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 73
بازدید کل : 2454
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




فروش بک لینکطراحی سایت

جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ