عین..شین..قاف..من ...چی شدی..؟؟؟!!

عین..شین..قاف..من ...چی شدی..؟؟؟!!
خدا..!!!؟؟؟خیلی باهات حرف دارم...خدا من..!!عاشق شدم..!!؟ 
قالب وبلاگ

فاصله تنها وازه ای هست که میتونم تو این وضیعتی که الان دارم بیان کنم...

حالا یا عمد ایجاد شده یا غیر عمد....نمیدونم که چرا احساس میکنم این کامنت اخرو یه اشنا برام

گذاشته بود..یکی که منو میشناسه..نمیدونم واقعا..!!!

روز به روز احساس میکنم دارم ازش بیشتر دور میشم...ولی نمیخوام..واقعا نمیخوام...

ولی ظاهرا سرنوشت چیزی خلاف نظر منو داره و روز به روزم داره اجراش میکنه...

دیشب فکر کردم بازم مثل شب قبلش با خونه بحث کرده و اعصابش خورده ه جواب من نمیده....بقول

خودش چه رمانی

نوشته بودم واسه خودم...بعد فهمیدم که خواب بوده..!!!

با اینکه الان همه چیز برام روشن شده و قبول کردمو میدونم که چی به سرم اومده اما بازم برام خیلی

سخته همه چیزو ول کنم انگار نه انگار که اصلا چیزی وجود داشته یا نداشته..

من تا چند روزه اول گرم بودم نمیفهمیدم که چی به روزم اومده اما الان که به خودم اومدم فهمیدم

که ای وای مریم..!!!!مسعودو واسه همیشه یعنی از دست دادی..؟؟؟؟؟؟؟؟

مسعود میخواد بشه مال یکی دیگه غیر از تو..؟؟!!!!و تو هم ماله یکی دیگه غیر از مسعود..؟؟!!!

به اینا که فکر میکنم داغون میشم...دیوونه میشم...با اینکه به قوله معروف صورتمو با سیلی سرخ

میکنم اما دلم خونه..!!!داغونه..مچاله شده...

ای خدایا بازم شکرت....

خدایا همینارو ازم نگیر من به همینام راضیم....راضیم...

یه روز داشتم به سپیده میگفتم:سپی من زندگیمو به کی باختم..؟؟

به خودم..؟؟؟؟؟به مسعود..؟؟؟؟؟؟به قسمتم..؟؟؟؟؟به سر نوشتم..؟؟؟؟؟؟به بد شانسیم..؟؟؟؟

به زندگی..؟؟؟؟اخه به کی باختم....؟؟؟؟

صبرم داره امتحان میشه..؟؟خودم دارم امتحان میشم..؟؟؟؟چی. اخه.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دقیقا یه ماه دیگه میشه یه سال.....به همین سادگی یه سال...بازم اشک تو چشام جمع شده اما

به خودم قول دادم که قوی باشم..قوی تر از همیشه پس اجازه نمیدم که بریزن..نه اجازه نمیدم..

خدایا شکرت...شکرت...شکرت............................



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 11 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:2 ] [ مریمی ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

فقط به حرف دلم گوش کن..!!!!؟؟؟
نويسندگان
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 73
بازدید کل : 2454
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




فروش بک لینکطراحی سایت

جدیدترین قالبهای بلاگفا


جدیدترین کدهای موزیک برای وبلاگ